Nedslagen.

Det blev precis tvärtom. Medicinen sänks. Jag har gråtit ögonen röda. Jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Din stackare! Hur motiverade han det? Var det samma läkare som du fick träffa första gången? Har de ngn plan för dig? Har de ngn teori om varför du mår så dåligt?



Är själv drabbad, efter ett års kamp fick jag komma till endo på Sahlgrenska. Läkaren sa direkt att jag behöver mer medicin, först höja levaxinet och därefter ta ställning till om jag behöver tillägg. Lider med dig och blir själv lite orolig för egen del. Det är verkligen ett obeskrivligt elände att må så som många av oss tvingas göra. Sköt om dig! /Sofia

2012-05-09 @ 15:26:12
Postat av: Anonym

Ja det är en jäv... kamp hela tiden. I svensk sjukvård finns inte plats för alla patienter...

Monica

2012-05-14 @ 20:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0