Uppdatering

Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen. Mitt liv har varit kaos, känslomässigt, så inte riktigt känt för att skriva...
Jag var tillbaka på IFM förra veckan, fick lite nya kosttillskott och mildrare droppar då jag mådde dåligt av de förra. Tar nu bland annat fläderbär.
Ska till Sahlgrenska på fredag och ta prover för Lio och Levaxin så får reda på provsvaren på fredag om två veckor. Hoppas att jag kan få prova att höja Lio lite, då jag känner att kroppen har vant sig och jag blivit trött igen.

Kommentarer
Postat av: Lisa Kennerstrand och Emlie Jonsson

Hej vi är två tjejer som läser till undersköterskor. Vi gör ett fördjupningarbete om Hypo och hypertyreos och har lite frågor vi gärna vill ha svar på! Tack på förhand, Lisa och Emelie



Av vilken andledning besökte du en läkare för dina besvär?

Vad har du för besvär/symtom?

Har du fått bra bemötande av dina läkare?

Vad har du fått för behandling?

Är du nöjd med din behandling?

Har du några egna knep för att lindra dina symtom?

2012-04-18 @ 15:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0