IFM-kliniken Göteborg på fredag

På fredag ska jag till IFM kliniken i Lerum och träffa Patrik Söderqvist.
Jag är lite skeptisk mot detta då jag läste den här artikeln på Expressen från 2007.
Jag hoppas dock att jag kan få hjälp. Jag har skrivit ner de medlen som har arsenik i sig (eller hade? de kanske har ändrat innehåller sen artikeln? någon som vet?) så att jag inte ska komma hem med dessa.
I övrigt tror jag starkt på naturmedicin och att kost och örter kan bota eller lindra det mesta.
Jag hoppas att NT sätter mig på en utrensande, strikt diet så jag kan nollställa mig kropp.
När det är ordinerat och övervakat av en läkare så gör man det ju, även om det är jobbigt.
Om någon har erfarenhet av IFM-klinikerna eller liknande behandling, hör gärna av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0