Sängen.

Idag vill jag bara ligga i sängen. Huvudvärken från igår håller sig kvar. Jag känner
mig mörbultad och yr.Jag hör de andra i korridoren utanför. De sitter och pratar och skrattar.
Men jag vill bara ligga i min säng.
Låsa dörren. Ner med rullgardinen. Somna om. Och helst vakna och vara frisk.
Jag är så trött på att vara trött. Sick and tired of being sick and tired.
Det här ska vara mina bästa år. Eller ja, det skulle de senaste 4 åren också ha
varit, men vad har jag gjort?Legat i sängen, varit trött, deprimerad, dragit mig undan,
förlorat alla mina vänner, gått in i mig själv och blivit mer och mer paranoid och negativ. Jag är 22 år
gammal. Men känner mig som 70. En 70-årig surkärring dessutom.
Vad hände med mig? Mina vänner brukade beskriva mig som livsglädje personifierad. Jag undrar
hurde skulle beskriva mig nu...

Kommentarer
Postat av: maria

Hej! Har du provat att få tillägg av T3? Jag har fått det nu o det börjar bli bättre men det tar tid....

2012-02-26 @ 19:44:27
Postat av: emelie

Hej! Jag heter Emelie är 24 år och känner igen mig i många av dina symtom! Håller på att bli bättre nu men har fortfarande mina dalar. Det som har gjort att jag mår bättre är att jag har börjat äta naturligt svinkörtelhormon av märket Escuban som går att köpa på hälsokost NH hälsa nära Linneplatsen i Göteborg. Kanske vore något att testa? Mejla mig gärna på [email protected]



Hälsningar Emelie

2012-03-01 @ 21:21:13
Postat av: svar

Hej Maria, nej jag har inte provat tillägg än, dock ska jag till sahlgrenska igen om 2 veckor och träffa en läkare, så hoppas på tillägg eller att få prova naturligt! hur lång tid tar det innan man märker skillnad?



Emelie: vad är Escuban för något? Hur fick du ditt naturliga?

2012-03-07 @ 09:42:07
URL: http://hypobloggen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Maria. Jag har också börjat med tillägg av T3 och jag känner skillnad. Vore intressant att höra om hur du har upplevt det sedan du började med T3. Effekt direkt, eller smygande? Varierande effekt? För mig började det med värsta energikicken, men nu pendlar det en del, kanske behöver jag vänja mig, i dont know, men är iaf nyfiken på hur det har varit för dig. MVH Hanna

2012-03-29 @ 20:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0