Dag 2 med Lio

Jag måste säga att jag känner mig lite klarare i huvudet, piggare i allmänhet.
Hoppas det är T3 och inte placebo-effekten ;)
Känns som att jag öppnar mina ögon liksom, att jag kan titta på riktigt igen.
Konstig känsla att beskriva. Hoppas att det bara blir bättre och bättre från och med nu!
Igår fick jag ju som sagt huvudvärk, men svårt att säga vad det beror på då jag alltid har
huvudvärk sedanmin hjärnhinneinflammation. Sen har jag igår och idag blivit lös i magen, men
även svårt där att säga om detberor på min allergendiet med Oxyflush, eller om det är Lio.
Men jag tycker inte att det borde gå riktigt så fort?
Fast det kanske det gör, eftersom det verkar direkt?
Om något vet, eller kan berätta hur det var för er på Lio, hör jättegärna av er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0