Förändring

Ja, på så här bra humör har jag inte varit på många år.
Jag är glad, jag är pigg, jag har varit på promenad och på gymmet.
På middagen satt vi och pratade, eller vi och vi, JAG pratade.
Jag som alltid brukade vara tyst.
Det känns som att jag har fått min personlighet tillbaka.
Det känns som att jag öppnar ögonen mer, att dom liksom är större.
Konstig känsla att förklara som sagt.
Jag känner mig positiv, jag ser fram emot saker.
Jag känner att det pirrar i kroppen.
PÅ TVÅ DAGAR. På två dagar har detta hänt.
Jag hoppas att effekten kommer stanna kvar, att jag inte vänjer mig alltför fort
innan man måste höja. För såhär vill jag må för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0